A night out in Philadelphia

Som titeln lyder så var vi ute och roade oss i center city och kvällen blev så lyckad. Vi hade fått kontakt med några amerikanska killar som vi mötte upp och dem visade oss runt till olika barer och bjöd på allt. Väldigt generösa om man jämför med svenska killar. Hemma hade jag själv fått betala det jag dricker, äter och delat på taxin, men här lät de inte ens oss att ta upp plånboken. Första stoppet var på en restaurang som heter R2L, vilket imopnerande ställe! Utsikten var så otroligt fin och där satt vi i flera timmar på 37de våningen med våra mojitos innan vi gick till nästa bar. Kvällen slutade hemma hos en av killarnas lägenhet mitt i city och vilken lya, det var typ ett hotell men med massa lägenheter högst upp. Så kan inte mer än säga att det var en bra första barrunda i Philly och killarna var så trevliga, även om de kanske inte var några typer som vi skulle valt att umgås med hemma i Sverige, men man får ta vad man har. Alltid bra att binda lite kontakter.
Idag vaknade jag upp hemma hos Anna som jag så snällt kunde sova hos. Dock vaknade jag upp med illamående och det första jag fick göra var att springa till toaletten och kasta upp det som låg och gjorde min magsäck illa, antigen har jag ätit något olämpligt eller så börjar jag bli sjuk. Jag känner mig fortfarande krasslig, ont i magen och i hela kroppen, illamående och allmänt borta. Och nej, det är inte bakfylla.... Så ska bara ligga nerbäddad i sängen och kurera mig så jag orkar jobba imorgon. Annars har jag haft en mysig dag med Anna. Vi åt god frukost, bäddade ner oss i sängen med massa godis, chips, dippa, cola och tittade på tv samtidigt som vi lyssnade på regnen utanför och pratade om gårdagen.
Mina nyinköpa Steve Madden skor
Min fina vän Anna
Utsikten från R2L restaurang/bar
Joe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0