en månad

Tänk vad tiden går fort, jag har redan varit i USA i en månad och på fyra veckor har jag haft tre olika boende. Enligt mig är det helt ofattbart....
Förtillfället ligger jag i min säng och känner mig helt utslagen, klockan är inte mer än 8 och jag kan snart inte hindra mina ögon att inte falla igen. Dock doftar det middag i hela huset vilket är underbart, är oerhört hungrig och att det är turkey burger ikväll gör det ännu bättre. Vi har nog haft den maträtten fyra gånger på mindre än två veckor, men det gör mig absolut inget, turkey burger har blivit en favorit hos mig.
För övrigt har dagen inte varit så spännande. Jag började med en löparrunda klockan sex på morgonen därefter har jag bara lekt med tjejerna. Men något som gjorde mig på glatt humör var att det var30 grader varmt idag. Äntligen har sommaren anlänt!
Rätt härlig joggingrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0