framme

Kan inte beskriva hur trött jag är just nu, helt slut!! Flygresan och allt gick hur smidigt som helst och jag är nu på plats! Familjen verkar hur underbar som helst, har verkligen fått ett bra intryck! Hela kvällen har vi suttit och druckit vin och snackat väldigt mycket. Riktigt trevligt! Vi åt ostbricka och sen lagade Eric en jättegod currygryta. Han är grym på att laga mat! Jag är ledig hela veckan ut då jag ska lära känna familjen lite och sådant. Har han känsla att detta verkligen kommer bli bra. Får bara hoppas att känsla nu stämme också.

Fina handdukar jag fick av familjen!
Familjen hade även tryckt ut och ramat in jättefina bilder på min familj och mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Bea

Detta låter ju jättebra gumman! :) SKYPA ikväll? Eller morgon för dig? <3

2012-04-04 @ 12:30:09
Postat av: maja

Åh vad skönt för dig Johanna! Hoppas nu verkligen att denna familj är superbra så att du får ett toppenår! Puss på dig

2012-04-04 @ 12:59:19
Postat av: Tina

Super! Vi kanske ses i oktober;)

2012-04-04 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0