hemsk natt

Det var en fruktansvärd natt, mådde så oerhört dåligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Vet inte riktigt om jag har åkt på en rejäl magförgiftning eller om jag bara ha träffat på ett dåligt virus. Lyckades iallafall sova i två timmar, sen var det bara att stiga upp extra tidigt för att jobba, då föräldrarna hade viktiga möten klockan 6 på morgonen. Det var väldigt påfrestande att ta hand om barn när man inte mår särskillt bra. Som tur var så snabbade föräldrarna sig hem och har nu tagit över för dagen. Så nu ska jag ha en mycket stillsam fortsatt dag och inte röra mig allt förmycket. Är dock så himla hungrig, men det sorgliga är att jag inte kan äta för det hamnar i toaletten lika snabbt igen. Livet är tugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0