it's friday!

Helgen har äntligen kommit och det ska bli skönt att få lite tid att göra saker som man själv vill, även fast jag har haft en underbar vecka med mina söta små liv. Tänk att jag har spenderat 1,5 vecka hos familjen Borgelt nu, känns verkligen inte som det. Känns som om jag har varit här så mycket längre. Jag känner mig redan som hemma och allt har gått så bra med flickorna och allt. Hade inte kunnat få en bättre familj än denna. 
Idag har vi spenderat vår förmiddag på biblioteket och sedan eftermiddagen i trädgården. Det har varit relativt fint väder och solen har även tittat fram. Dock hade jag huvudvärk och kände mig allmänt slö och borta under förmiddagen, men nu mår jag hur bra som helst och ser framemot en lugnt kväll framför tvn i mitt rum. Hoppas ni alla får en bra helg där hemma, speciellt min saknade vän Sara som lämnar Sverige på måndag för att jobba som au pair i USA i ett år. Håller tummarna för dig!

Kommentarer
Postat av: Petra Andersson

Hej Johanna!

Det är så skönt att du har hittat hem hos din nya familj.

Hoppas du får en härlig helg!

Kram Petra

2012-04-14 @ 08:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0