mirro mirro

En mycket bra dag eller rättar sagt kväll har det varit idag. Jag har äntligen fått komma ut ur huset och träffat lite människor. Efter suttit inne och degat i 5 dagar så var det en helt fantastisk känsla. Jag blev hembjuden på middag av en värdfamilj här i området, där träffade jag 3 andra au pair, de var från Island, Sydafrika och Brazilien. Vi hade riktigt trevligt under middagen. Den ena tjejen från Island inspirerade mig väldigt mycket, hon har jobbar som au pair i två år och hunnit med att se och uppleva så himla mycket! Hon är inne på sina sista veckor nu och hon vill inte ens hem, men först ska hon resa runt i USA i en månad innan hemfärd. Så häftigt, jag måste också klara ett år! Efter middagen såg vi på bio, filmen Mirro Mirro, gud vad bra den var! Men nu är klockan alldeles förmycket och det är dags för mig att sova. Förresten så är flyget bokat, åker till Philly på tisdag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0