Nicole - en ny vän (med bil!!)

Jag kom nyligen hem från en tjej som heter Nicole (hon från sydafrika), en mycket behaglig böna som jag har blivit rätt bra vän med på två dagar. Som tidigare nämnt var hon på besök hemma hos mig här om kvällen, vi klickade relativt bra och kom överrens om att träffas idag igen. Hon ville visa mig runt i hennes område och dylik, så hon hämtade och lämnade mig, väldigt schysst! Imorgon ska vi (eller hon) köra till ett stort outlet och shoppa tills plånboken gråter. Det är så fruktansvärt skönt att ha träffat en tjej som har tillgång till egen bil, nu kan man börja planera in en massa utflykter. Så mycket lättare att köra.
Körde förbi ett litet halvtaskigt område utanför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0