Philadelphia Premium Outlets

Precis hemkommen efter en heldag på Philadelphia Premium Outlets med Nicole. Helt ok shopping faktiskt, men är ändå lite besviken på urvalen av sortimenten i affärerna, det kunde varit en aning bättre. Fast ska inte klaga, jag kom ju ändå hem med några plagg och vi har haft en jättemysig dag. Köpte lite basic tröjor, pikér, cardian och myskläder från Ralph Lauren. Fast jag blev nog gladast för min keps, något jag kommer använda i sommar plus att det är ett minne av min tid i USA.
Jag kommer med största sannolikhet inom kort att decka, efter 3,5 timmars sömn och shopping hela dagen är man rätt slut. Så ikväll stannar jag nog i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0