Philadelphia

Jag känner mig helt borta, har inga krafter kvar. Kanske var det den långa bilfärden tillbaka till Philly som sög musten ur en? Och ja ni hörde rätt, jag är hemma i Philadelphia igen och det känns så underbart bra! Vill bara utforska staden då jag endast har spenderat ett helt dygn här...
Trodde faktiskt att jag skulle kunna sätta stopp på mitt shoppingsug idag, men så var det inte nej. Spenderade flera timmar inne på en galleria men hittade endast bikini och underkläder på Victoria Secret. Kanske inte helt dåligt, men jag ville ha mera. Tänk att jag skrev att jag ville shoppa igår och idag kom det i uppfyllelse, kan min värdfamilj läsa mina tankar eller de läser bara min blogg? hihih, men det bra. Jag älskar att shoppa. Nu ska jag göra det jag är bäst på, chilla framför tvn!
Svårt att fånga bikinin på bild, men den är faktiskt sjukt snygg i verkligheten och ja, jag försöker förtränga att kissie har en likadan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0