Sista dagen i O.C

Sista dagen jag sitter inlåst i huset, underbar känsla. 05.15 imorgonbitti åker jag till flygplasten i Orange County, mellanlandar i Chicago och landar i Philadelphia vid 5 tiden. Ska bli kul att få träffa min nya värdfamilj, de verkar så härliga och underbara! Har en känsla att detta kommer blir jättebra. Ska bli skönt att få komma till en "vanlig" familj. Tror nog att det är det bästa, eller är det bara jag som har blivit skrämd av de "stenrika" människorna här. Jag kommer att hinna vara i Philadelphia i två dagar, sen bilar vi upp till New York, eller utanför NY,  för att fira påsk i deras sommarhus. Vi kommer antagligen att spendera en hel del tid där under sommaren.

Annars har jag bara suttit framför dator, tvn och solat lite på terassen. Det har varit ungefär 25 grader idag, så fick passa på att njuta lite av värmen. Rätt härligt faktiskt!

 

Huset i Skaneateles, New York.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0