The lucky one

Jag har slagit rekord idag, har gått och lagt mig mellan 10-11 varje dag i över en månad och nu är klockan halv två!! CRAZY GIRL. Nej, men jag har haft en väldigt bra kväll. Jag gav Philly en andra chans och tog tåget in till stan. Tåget var fullt av högljudda och halvfulla studenter som antagligen skulle festa. Kan säga att man blev lite avundssjuk... Men väl inne i city mötte jag upp Anna för att se den efterlängtade filmen The Lucky One. Filmen var dock en besvikelse men kvällen var däremot lyckad. Även om man får vara på sin vakt i dessa områden så kändes det lite bättre då polisbilarna cirkulerade runt om oss stup i kvarten. Fast det bästa var nog att jag tog mig dit och hem helt ensam, utan några problem, tror att jag börjar få grepp om detta nu! Hädanefter kan ni kalla mig tågdrottningen Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0