Torsdag

Fick sluta två timmar tidigare idag så jag är inte alls lika trött som jag brukar vara, vilket är ganska skönt. Dock så gör jag inte så mycket mer än att tittar på tv i mitt rum under kvällarna. Det blir väl annat när vi åker tillbaka till Philadelphia, finns ju lite mer att göra där och där är dessutom varm nu! På tal om något helt annat så är jag så enormt shoppingsugen att det inte finns, vill bara springa till närmsta köpcenter och spendera en heldag där! För övrig har dagen varit fin. Jag och tjejerna vandrade till konditoriet för lite förmiddagsfika och resten är inte så nämnvärt då jag mest har varit för mig själv. Imorgon jobbar jag min sista dag och sedan tar jag helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0