tråkigt väder

Jag begriper mig inte riktigt på vädret i Philadelphia. Här har man varit lycklig över sol och sommarvärme och så vaknar man upp denna morgon med regn, moln och kyla. Den som tillsatte väderguden borde bli avsatt med omedelbar verkan, för jag tycker inte att han sköter sitt jobb speciellt bra... Som ni kanske förstår så var det inget väder att bege sig ut och leka i, så vi har varit inomhus hela dagen. Kan vara rätt skönt det med då jag inte mår helt hundra, mitt illamående vill inte riktigt ge med sig. Något mer att rapportera om dagens händelser finns inte mer än att vi gjorde supergoda kladdkaksmuffins.

Kommentarer
Postat av: My

Saknar dig min fjompa! Hoppas du blir bättre snart, du får käka lite vitaminer och ipren! Tänker pååå daj <3

2012-04-24 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0