tisdag

Ligger nerbäddad sängen efter ännu ett arbetspass. Vill sova men känns lite tidigt att gå och lägga sig klockan fem och innan kvällsmaten. Dagen har gått i ett, lite högläsning på biblioteket, lite lekplatshäng, lite sammanbrott, lite bad, lite av allt faktiskt. Har även försökt tillsammans med en hel del andra au pairer i området att få ihop våra scheman så vi kan umgås på vardagarna eller möjligtvis träffas för play dates, men dessvärre verkar det omöjligt. Det är väldigt svårt då alla har så olika tider och aktiviteter att göra. Jag ska nog ta och köpa mig ett par rollerblades eller kangoo jumps så jag kan komma ut och göra något jag tycker är kul. Det är antagligen inte så smart att sitta inne på rummet varje kväll, man måste komma ut ur huset lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0