vändejt

Tiden gick otroligt snabbt idag och jag hade faktiskt en bra dag med flickorna. Efter jag hade slutat mötte jag upp två andra au pairer i området för en middag här i Skaneateles. Tjejerna var från Brazilien och Spanien och jag förstod inte ett ord vad brasilianen sa, men det var bara till att nicka och se glad ut. Kan säga som såhär att jag hade kanske inte världens roligaste stund med dessa två. Om jag ska vara ärlig så var det faktiskt inte alls roligt att umgås med dem överhuvudtaget. Så nej, jag kommer nog inte att höra av mig till dem igen.... Så nu har jag testat på det och sökandet efter vänner fortsätter. Känns lite ensamt kan jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0