MATCHING PROCESS

Herregud vad det går i turbofart här. Skickade in det sista för mindre än ett dygn sen och är redan matchade med två familjer. Båda verkade väldigt bra så detta kommer bli svårt.
Den ena familjen bor i Newport coast, O.C, C.A. Ensamstående och hemmamamma, stort hus i ett inhängnat område med pool. Jag får eget rum, badrum och bil. Tre barn, tvillingar på 3 år och en bebis på 10 månader.
Den andra familjen bor i en lägenhet på Upper East Side, Manhattan, N.Y. Mamma och pappa med två barn, en på 2 år och en bebis på 4 månader. Pappan i familjen är svensk, om jag minns rätt har dem ett hus i Sverige i Viken, beach house i the hamtons, Long Island. Jag får ta mig fram via tunnelbana och taxi.
Mycket svårt detta. Men ska försöka att inte göra förhastade beslut, det har ju bara gått ett dygn och fler familjer kommer antagligen att kontakta mig. Sååå spännande, dör lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0