mitt nya hem i o.c

Tänkte om ni var nyfikna på hur jag kommer att bo det närmsta året i Newport Coast. Har dock inte bilder på hela huset men jag lovar att visa resten av huset när jag väl kommer dit.
Jag kommer att bo i ett "close-knit community" med tre parker, två pooler som är gemensamt för hela området. Ner för gatan ligger en affär och en starbucks. Hela området är ganska nytt, endast 10 år gammalt. Huset ligger i en liten ravin upp mot bergen, så på ena sidan av huset är berg och på andra sidan kan man se Island beach Catalina och havet.
Villan i sig är på 600 m², har fem sovrum och sju badrum. Familjen har just byggt en pool i trädgården så barnen kan leka och simma i.
Här kommer en liten överblick på huset:
Husets framsida
Trädgården
Trädgården, men just nu finns där en pool istället för gräs.
Uteplats
Kök
Ena badrummet
Trappa upp till ovanvåningen
Mitt sovrum som jag kommer att ha
Mitt egna badrum
Mitt badkar
Min balkong med egen ingång
Tror nog att jag kommer att trivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0