Au pair-fetma

Jag har förstått att risken att man lägger på sig ett par kilo, eller flera tals kilo när man åker till usa som au apir är rätt stor. Har ni hört talas om au apir-fetma? Att bara ordet existerar talar ju för sig själv. Själv börjar jag bli riktigt nojjig över detta. Har aldrig kännt mig så FET som jag känner mig just nu, detta är inte acceptabelt! Kanske är det för att jag tränade rätt mycket på gym hemma i Sverige och nu springer jag bara några gånger i veckan. Tycker inte ens om att springa, så motivationen att verkligen sätta på sig joggingskorna är så himla låg... Tycker synd om er mamma och pappa som har fått en tjockis till dotter, hoppas ni fortfarande vill ha mig! haha
Annars då? Jo, har bara hängt nere i downtown med Anna och Nicole...

Kommentarer
Postat av: Elli

Åh, saknar våra killerpass på gymmet!! Träna 10 dagar av 11 var toppen för kroppen.

2012-06-08 @ 07:07:23
Postat av: Bea

Hur du än ser ut så är du bland de vackraste jag vet!

2012-06-09 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0