house party

Hade en av mina roligaste kvällar på länge igår, kanske beror på att det var så längesen jag festade och träffade nytt härligt folk. Ikvällen började med att jag åt på restaurang med min värdmammas jobbarkompis brorson eller något i den stilen. Han studerar på collage i Boston och är nu hemma under sommaren, men han var hur snäll som helst och liknar Justin Bieber, haha... Han bor bara ett stenkast från mitt hus och brukade ta ut den förra au pairen som bodde här innan. Kul att ha en vän som bor så nära! Efter middagen så körde vi till hans väns hus där det var en stor hemma fest, och killarna gick runt i träningskläder, wtf?! Alla killar hade på sig stora shorts, stor t-shirt och träningsskor. Välklädda och fina, verkligen!  Vi spelade beer pong, flip cup, drack äcklig öl, shotade vodka och såklart var det en hel del som rökte på. Så typiskt amerikansk hemma fest och så sjukt att så många dricker och sen kör hem! Lite läskigt faktiskt... 
 
Idag mår jag prima då jag tog det väldigt lugnt igårkväll, delst för att jag inte tycker det är så gott med öl att jag kan dricka det en hel kväll och dels för att jag absolut inte kan shota vodka, öörrk! Tydligen var vin för kärringar och äldre damer. Tss skitsnack, hemma i Sverige dricker alla mina vänner vin på fester! Är hembjuden idag igen till samma kille som hade festen igår, han ska ha pool party nu under dagen. Men får helt enkelt se om jag sticker dit eller inte, ska ju jobba imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0