I'd rather chase the sun than wait for it

Idag har jag haft playdate med Nicoles unge, vilket var himla kul! Mycket roligare att hitta på någonting med någon annan än att bara vara ensam med barnen. Annars har jag bara haft ett litet "familjemöte" då mina värdföräldrar har märkt att jag har varit lite nedstämd på sistonde. Vi satt och pratade ut vad problemet kunde vara och lite sådant. Känns så mycket bättre nu även om det är jag som måste ta tag i det mesta själv. Måste verkligen planera in roliga aktiviteter och reser nu varje helg så man har något att se framemot. Just nu har jag ingenting, därför vardagarna blir så långa och helgerna så vardagliga och då har man tid att längta hem...
Nu ska jag springa och möta Anna och Nicole halvvägs för att sedan träna rumpan på Rocky trappan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0