Kvällspass

Start: 11.30-14.30
Ledig
Start: 17-22
Så har mitt schema sett ut idag. Inte ofta jag jobbar så sent och inte alls ofta jag får sådan sovmorgon. Hade varit skönt om jag hade kunnat utnyttja den också, men iställlet vaknade jag upp kl 7 av mig själv. Lite pensionärsvarning. Annars har dagen gått fort förrutom kvällen som har varit väldigt påfrestande. Det äldsta barnet bara skrek och grät i flera timmar efter sin mamma och det fanns absolut ingenting jag kunde göra för att få stop på henne. Därefter var jag helt slut i huvudet. Men imorgon är jag helt ledig, den känslan alltså! På tal om imorgon så ska även familjen Borgelt fira midsommar, så det blir sill, potatis, dill, gräddfil, snaps, jordgubbar och ja, hela köret i princip (eller det som går att få tag på). Vi ska även göra våra egna blomsterkransar! Anna och Nicole kommer också över och firar denna högtid med oss, så det ser jag verkligen framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0