Första dagen

Det har varit en fruktansvärt lång dag idag och jag är så förbaskat trött. Dagen började med att jag vaknade ungefär två timmar innan alla andra steg upp i huset. Så jag satt och väntade ut tiden typ. Sedan gick jag ner för att äta lite frukost och då hade hushållerskan gjort americanska chocolate pancakes, friterat korvar, äggröra och såklart sirap över hela tallriken. Bra start på dagen, dock var det bara pannkakorna som var goda.

 

Efter frukosten var det dags för mig och Kimberly att springa massa ärende innan vi skulle lämna barnen på skolan. Så vi fixade ett amerikanskt bankkort, en vit iphone 4, med gratis sms till alla i usa och fri surf. En gps till mig så att jag inte kör vilse med min pyttelilla smartcar. Det skönaste med den bilen är att man kan fälla ner taket så det blir en cab-smart-car. Kimberly tog mig även till världens godaste sushirestaurang, godaste sushin jag någonsin har ätit, och såklart var fyllningen i sushin friterat, allt är ju onyttigt? Därefter hämtade vi upp ungarna på skolan och tog en god glass och fixade vip-passcard åt mig till disneyland, så jag också kan följa med dem när de besöker nöjesfältet.

 

Kvällen har varit rätt jobbig, ungarna är jobbiga, skriker och söker efter uppmärksamhet hela tiden. Dessutom har de varit på riktigt dåligt humör hela dagen och jag kan höra hur dem fortfarande skriker in till mitt rum. Till kvällsmat ville Kimberly värma en pizza till mig i ugnen, men då fick jag säga nej. Åt endast en bannan och nu är jag svinhungrig, men det enda de har i köket är socker och fett! Imorgon ska vi i alla fall gå ner till affären och handla lite mat som jag också kan äta, skaffa en kyl i mitt sovrum där jag kan ha min läsk och lite annat. Vi ska också ttta till skolorna runt omkring och dess kurser de har och skriva upp mig på gymmet.

 

Nu ska jag slänga mig i sängs och slå på tvn en kort stund! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0