ingen kimberly mer

Fyför vilken hemsk dag det har varit idag. Det första jag gjorde när jag vaknade var att jag ringde min area director och berättade att jag inte kunde vara kvar i huset längre. Jag ville även att hon skulle berätta läget för Kimberly eftersom jag inte riktigt vågade, men det slutade med en stor utskällning av Kimberly i telefonen.
Vid halv två hade vi ett möte alla tre och jag har aldrig varit med om ett värre möte. Kimberly började gå till attack mot mig, att jag är så fruktansvärt dålig, att jag inte kan ta hand om barn, att jag inte ens skulle kunna bli kvalificerad som au pair, att jag är under all kritik och att hon ville ha ut mig ur huset direkt. Hon bara gick på mig och tryckte ner mig i marken, och jag fick nästan ingen syl i vädret alls.
Det slutade i alla fall med att jag fick gå direkt upp och packa ihop mina saker och flytta hem till min area director. Så nu bor jag här för tillfälliget tills jag hittar en ny familj. Kimberly ville inte ha med verksamheten att göra och bestämde sig för att inte ha fler au pairer, vilken tur! Stackars den au pairen som skulle varit hos henne då.
Imorgon kommer jag i rematch och förhoppningvis får jag en ny familj snart som jag vill ha. Vill inte åka hem redan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat Johanna!! Det som inte dödar det härdar;)

2012-03-28 @ 07:56:15
Postat av: Olivia

Johanna, jag har varit med om exakt samma sak!! (är au pair i norge)! berättade för min första familj att jag inte ville/kunde vara kvar där och fick samma skit mot mig som jag läste att du fick. 1 timme senare var jag ute ur det huset.

Så jag kan trösta dig med att det inte bara är Kimberly som är en elak och taskig värdmamma.

Hoppas allt löser sig för dig, jag fick en MYCKET bättre familj efter det och hoppas du också får det :) / Olivia Nilsson (din gamla arbetskollega på beddingeglassen;)

2012-03-28 @ 11:56:27
URL: http://jaginorge.blogg.se/
Postat av: Maria Olivius

Kämpa på, håller tummarna,det kan bara bli bättre efter det här!!

Kram

2012-03-28 @ 13:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0