min lediga dag

Idag har det varit en bättre dag jämfört med gårdagen. Kanske för att jag var ledig och kunde låsa in mig på rummet, ta ett bad, äta i lugn och ro, krympa ner i sängen och kolla på film utan att ungarna störde mig. Senare på dagen åkte jag och Kimberly till gymmet och nu är jag även en medlem och får träna hur mycket jag vill. Betalar dock det själv vilket svider lite, men vad gör man inte för att komma ifrån ungarna och huset ibland! Därefter gick vi till en shoppinggalleria och luncha något lätt innan vi hälsade på hennes moster, riktigt trevlig dam faktiskt. Sedan tog Kimberly mig till en jättemysig restaurang där vi åt världens godaste kycklingsallad och satt och pratade under någon timma. Jag gillar verkligen Kimberly när hon inte är med barnen, för utan dem är hon normal och trevlig. Men när jag väl kom hem så har Hayden tagit sig in i mitt rum och tagit min svenska telefon och ringt elva samtal hem till Sverige, fin räkning det kommer att bli! Tur att en psykolog kommer hit på torsdag för att få rätt på ungarna. Det lär behövas om jag ska orkar med dem ett år!

 


Lägger in en bild på snorungarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0