New Jersey

Då befinner man sig i New Jersey! Allt har verkligen rullat på bra och det gick fantastiskt smidigt med både flyg och transport hit till hotellet. Fick sällskap av två svenska tjejer under hela resan hit, vilket inte alls var dumt. Annars har det inte hänt så mycket, vi har bara gått igenom lite viktiga saker och blivit indelade i grupper. Jag är grön, hmm? Ska bli spännande och se vad morgondagen kommer att bjuda på. Nu är vi lediga hela kvällen, vilket är skönt då jag är helt utslagen. Funderar starkt på att gå coh lägga mig redan nu? Men känns lite otrevligt att decka innan mina rumskompisar ens har kommit. Ska nämligen dela rum med två andra tjejer till. Spännande! Nej, nu smäller jag snart i huvudet i tagentbordet så trött jag är. Kanske bäst att sluta att skriva då, har ändå inte så mycket mer att säga då det inte har varit någon händelserik dag precis. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul!! Har allt gått bra gumman? Saknar dig!

2012-03-20 @ 08:30:54
Postat av: Hanna

Vad skönt att höra att allt har gått bra! Ha så sjukt kul nu hjärtat<3<3

2012-03-20 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0