newport beach imorgon

Det har varit en mycket seg dag idag, haft lektion från 8-5 och nu är man helt slut! Dagens lektioner har varit väldigt lärorika och nu kan man säga att jag typ proffs på hjärt- & lungräddning. Känns som om man kan allt om barn och dess beteende, sjukdomar,ja allt. Fast jag skrattar fortfarande inombords när lärarna skulle gå igenom "hälsosam" mat, de har noll koll på vad det är. Ganska roligt att se på dem när de stå och prata inför 50 au pairer och hör hur dem lurar dessa stackas au pairer om vad som är nyttigt och inte.
Annars har dagen varit helt ok, seg och lång, men ok. Längtar bara till att träffa min värdfamilj nu! Ska bli så sjukt spännande och nervöst imorgon. Flyger helt ensam 17.25 till O.C och där kommer min nya familj stå och välkomna mig. Ett år ska jag tillbringa med dem, testa på ett helt nytt liv och få uppleva så sjukt mycket nytt. Så nu ska jag packa ner allt i resväskan, hoppa in i duschen och sedan sova för att morgondagen ska komma lite fortare.

Huset i Newport beach. 

Kommentarer
Postat av: Petra

Lycka till gumman!

Kram Petra

2012-03-22 @ 11:34:58
Postat av: Madeleine

Lycka till kusin, hoppas det går jätte bra och att du trivs :)

Saknar dig redan!

Puss och Kram Maddie <3

2012-03-22 @ 15:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0