Re-match imorgon?

Ringde min area director idag om att jag verkligen inte kan vara kvar här. Hon sa inte emot så mycket då hon förstod att något var fel med min värdmamma. Antagligen kommer Kimberly inte få ha någon ny au pair innan hon ser en psykolog eller något sa Jill. De skulle göra någon utredning på henne om hon passar till programmet eller inte. Tror nog inte att det blir något problem att gå i en re-match imorgon, men som sagt man vet aldrig. Jill sa att det är inte ofta de låter en au pair göra en re-match om man inte har försökt i några veckor. Fast hon skulle göra allt och försöka övertyga mannen som bestämmer detta. I vilket fall som helst så måste jag eller Jill berätta för Kimberly idag att jag inte kan stanna kvar hos henne innan re-matchingen kan påbörjas, vilket kommer bli hemskt. Därefter har jag två veckor på mig att hitta en ny familj och om jag inte hittar en familj inom 14 dagar måste jag betala flyget och åka hem. Hoppas nu att jag hittar en bra familj så snabbt som möjligt. Jag måste iallafall stanna kvar här i två veckor tills jag har blivit matchad med en familj. Snacka om att det kommer bli konstig stämning mellan mig och Kimberly.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas det löser sig johanna, jag håller tummarna! LOVE

2012-03-28 @ 00:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0