välkommen hem Johanna

Värdmamman, barnen, värdmammans moster och nannyn hämtade upp mig på flygplatsen igår. Flyget skulle ta 5 timmar men på något sätt tog det bara 4, så jag fick vänta på flygplatsen i en halvtimme. De kom med blommor, tårta, ballonger, skylt där det stod "Välkommen hem, Johanna", lite fint tycker jag. Vi fick ingen mat på flyget så det första vi gjorde var att köra inom tacobell, inte särskillt gott, men det gick ner! Annars har allt gått bra, kom ju ganska sent på kvällen så hann inte prata med barnen och mamman så mycket Jag har i alla fall vikt in allt i min gaderob och ställt allt till rätta, har världens bästa rum. Älskar det! Egen ingång, balkong, badrum och en riktigt stor och skön säng. Huset i sig är ganska stökigt och barnens saker är exakt överallt, men det är riktigt stort. Lovar att lägga in fler bilder på huset. Området är också sjukt, det är ett inhägnat område med grindar och en vakt dygnet runt. Tror att jag kommer att trivas. Familjen verkar också vara bra än så länge!

 

Just det, Kimberly och jag ska se Madonna i oktober och vi har platser in the front row! Hur grymt kul är inte det?

 

Jag och mina rumskamrater i New jersey. Från Brazilien och Japan! (Kommer inte riktigt ihåg vad de hette)
Sista måltiden tillsammans
Mina blommor som jag fick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0