I'm gonna live my life. No matter what, we party tonight

Jag har riktig livsglädje just nu, kan beror på att jag har det så fruktansvärt bra! Allting är på topp och jag har så fantastiska vänner som gör allt så mycket lättare. Helgen har bara flugit förbi och jag skulle gärna vilja skruva tillbaka tiden och återuppleva det igen. Den trista delen är dock att alla collage studenter har lämnat campuset och kommer inte tillbaka förrän i september, vilken innebär att alla grymma fester är över. Men nu har vi något att se framemot efter sommaren iallafall.... 
Annars så det varit en skön och väldigt varm dag, upp mot 30 grader. Svettigt! Vi började dagen med Race for the cure, vilket är ett lopp som flera tusen går eller springer för bröstcancer. Därefter chillade vi i parken tills vi inte orkade längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0