memorial day och utfrågad på dejt

Vaknade upp med Anna bredvid mig denna Memorial Day, det är en röd dag vilket innebär att alla är lediga och så även jag! Skön start på veckan med ledighet... Var även ensam hemma idag, så passade på att lägga mig på bakgården och sola lite. Nu är jag en burned Johanna.
För övrigt har jag bara chillat med Anna nu under kvällen, ätit mexican food här i East Falls och blivit utfrågad på dejt av en av killarna som vi träffade i fredags när vi festade. Så jag ska ut och äta middag och dricka lite vin med honom på onsdag. Måste få uppleva en amerikansk dejt nu under min vistelse här i usa... Sen att han är läkare och kanske lite för gammal är en annan sak..... Han är 32 år.... men såg betydligt yngre ut och ack så charmig. Så detta lär bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0