New York

I'm in love! Jag verkligen älskar NYC, utan tvekan den bästa staden jag har besökt i USA. Jag har haft två helt fantasiska dagar på Manhattan och en förmiddag på SoHo tillsammans med min kunsin och hans farbror. Kan inte tacka dem tillräckligt för allt, är så oerhört tacksam. Hotellet, restaurangerna, byggnaderna, barerna, shoppingen och allt var så grymt, hela staden är grym!
Det kändes enormt tråkigt att lämna Christoffer, Jan och New York idag. Jag skulle vilja stanna där så mycket längre, skulle helst inte vilja lämna staden alls om jag fick bestämma. Men det var väldigt skönt att komma ifrån Philadelphia och göra någonting annorlunda. Fast nu är jag i alla fall tillbaka till verkligheten igen och tidigt imorgonbitti väntas jobb.
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0