On the streets of Philadelphia

Det är så underbart när man har haft en riktig bra dag med flickor. De är helt fantastiska. Älskar de små liven! Tänk vilken skillnad det kan vara, från hemska odjur i O.C till söta småttingar i Philly. Det kunde inte blivit bättre än detta.  Även om det är ansträngande emellanåt och man är totalt utmattad efter en dag, så är jag så himla glad att jag blev placerad i denna familj och att jag har mina vänner omkring mig.....
Utöver denna fina jobbdag har jag även hunnit med att träffa mina fina vänner, Anna och Nicole. Suprise va? Gjorde inte så mycket mer än att pratade och gick runt i mitt område. Men alltid skönt att få ny energi och tankarna på annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0